Mitt mående, lång helg & Seija

Sen jag skrev senast så har jag börjat om att jobba och har nu jobbar i fyra veckor tror jag det är och visst jag är inte lika nedstämd som i somras men det finns där och mitt humör kan vara rätt kasst.

Sen mår jag rätt skumt efter min mens som jag nyss har haft och jag tror det är tredje gången på raken som jag kan koppla mitt mående med mensen om det inte blir bättre kanske jag måste kolla upp det!?

Under den här veckan så har jag fått veta att på grund av att dom måste stänga av ångan ute på Rönnskär så är jag ledig torsdag - fredag 21-22 september så jag kommer att ha lång helg 😀

För två veckor sedan var mamma & pappa tvungen att ta bort Seija.
Det var tänkt att jag skulle ha varit hundvakt men så blev det ju inte 😢
Vila i frid fina Seija ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0