2017

Jag har fortfarande inte skrivit något om hur jag känner på jobbet till min chef och det beror mest på att jag inte vet vad jag ska skriva.

Men idag så berättade hon att vi ska ha "utvecklingssamtal" och då blir det det via Facebook måste då få fram vad jag känner.

28 dec var jag hos ögonläkaren, hon tycker att ögat ser bra ut sen säger hon att ögat har hämtat sig lite synen har blivit lite bättre.
Sen var mamma med och hon frågade om jag kan ta körkortet men hon kunde inte riktigt svara på det för jag måste göra om synfältsundersökningen för det var 2 år sedan jag gjorde det senast men det lät iaf positivt sen får jag väl bestämma efter det hur det blir.

Jag på nyårs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0