Mycket piggare & träning!

Nu har jag jobbat hela veckor ett tag och det funkar bättre för mig.
Nu börjar jag jobba kl. 11.00 och slutar 15.00.
Jag är mycket piggare på jobbet men kan vara trött när jag kommer hem men jag kan ju gå och lägga mig mycket senare än förut för då gick jag och la mig kl. Åtta. Nu går jag och lägger mig runt elva.
Jag har mycket mer ork till att göra saker tex hemma jag har städat två gånger nu på bara några få veckor sen har jag hunnit med att tvätta mina fönster idag 😀

Sen har jag börjat träna det jag har tränat är bodypump och lår & rumpa, hittills har jag tränat fyra gånger totalt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter ju hur bra som helst!

2016-09-18 @ 09:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0